Podkład - CATRICE HD Liquid Coverage



Cześć! Po "krótkiej" przerwie wracam z recenzją podkładu CATRICE HD LIQUID COVERAGE FUNDATION. Wybrałam ten w odcieniu 030 SAND BEIGE - i przyznam, że mógłby być odrobinę jaśniejszy, ale nie ma na co liczyć... wszystkie wykupione ! :(

Więc na początku zacznijmy od tego co obiecuje nam producent:

  • bardzo dobre krycie
  • naturalny wygląd
  • perfekcyjna cera przez 24h
  • efekt "drugiej skóry"
  • wygładzenie z efektem HD
W zasadzie wygląda to obiecująco... i muszę przyznać, że faktycznie tak jest.
O ile dobrze trafimy w odcień, to wszystko będzie prawdą. DOBRE KRYCIE - zgadzam się w 99%, zakrywa co powinien, ale nie wszystko w 100%. Jednak nie stanowi to żadnej przeszkody dla osób, które używają dodatkowo korektora, czy kamuflażu. 


 NATURALNY WYGLĄD - owszem, jeśli odpowiednio dobierzemy sobie kolor, a do wyboru mamy 4 odcienie, z czego dwa najjaśniejsze są trudno dostępne, nawet on-line.PERFEKCYJNA CERA PRZEZ 24H- hmm... czy przez cały dzień to nie wiem, ale z ręką na sercu mogę napisać, że po aplikacji o 7:00 trzyma się spokojnie do 18:00 i wystarczy tylko go lekko przypudrować. EFEKT "DRUGIEJ" SKÓRY- w zależności jak, kto interpretuje drugą skórę. Nie tworzy on efektu maski, wręcz przeciwnie jest lekki i ładnie otula skórę. WYGŁADZENIE- również mogę potwierdzić, bardzo ładnie wygładza buzię, a nałożony na dobry krem daje super efekt.




Podkład nakładamy za pomocą pipety. Są zwolennicy i przeciwnicy. Jest to mój pierwszy podkład z taką aplikacją, ale nie jest to jakieś MEGA trudne. Druga sprawa to czym go aplikować... beauty blender?  Osobiście nie polecam, raczej aplikuję go paluszkami.


Formuła jest faktycznie lekka i lejąca. Jedna "pompeczka" powinna wystarczyć na aplikację na całą twarz. Jedynym minusem według mnie jest to, że w momencie gdy zacznie się kończyć i zostanie jego resztka to będzie trudno go wydobyć z opakowania przez szklaną buteleczkę. Miejmy jednak nadzieję, że będzie wydajny.


Dostępność produktu.... z nią bywa różnie. W drogeriach Internetowych raczej bez problemu powinniśmy dostać ten produkt, ale tak jak wcześniej wspomniałam trudniej jest z jasnymi odcieniami. 010 i 020 są wykupione praktycznie zaraz po dostawie. Ja swój kupiłam w drogerii HEBE i największą dostępnością cieszy się odcień 040 - dużo ciemniejszy od 030 i pozostałych.


Opis produktu na opakowaniu jest w języku angielskim... co dla niektórych może być problemem. Śmiało jednak możecie mi zaufać i z ręką na sercu mogę go Wam polecić.

Cena regularna: 28,99zł

Ocena podkładu na innych stronach Internetowych : 4/5 
Moja ocena podkładu: 5/5

Zdecydowanie to dla mnie HIT i w momencie, gdy się skończy będę skłonna kupić następną buteleczkę, no chyba, że coś zaskoczy mnie jeszcze bardziej!

W tym poście to byłoby na tyle. Dajcie znać czy miałyście styczność z tym produktem?
Może to również Wasz HIT? A może zupełnie odwrotnie? Napiszcie co sądzicie :)

Buziaki !

Komentarze

  1. Kurczę, chcę go przetestować, ale nie mogę go nigdzie dorwać już spory czas :(
    ♥♥♥ http://donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam na nowego posta, gdzie przedstawiam kilka perełek idealnych na zimę i opowiadam o nowym blogu ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji testować jeszcze tego podkładu mimo, że słyszałam o nim wiele dobrego.

    PS. Witam koleżankę inowrocławiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam same dobre opinie o tym podkładzie i sama chętnie się na niego skuszę ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można kupić fantastyczne kosmetyki firmy Catrice? Zapraszamy do sklepu kosmetykizameryki.pl. Sprawdź naszą szeroką ofertę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram