II Art INO Festiwal - Inowrocław




Witam serdecznie na moim blogu! Pierwszy miesiąc wakacji mija i to w zaskakującym tempie. Choć chciałabym już mieć trzeci rok nauki w technikum już za sobą (a on dopiero przede mną), to muszę przyznać, że te wakacje nie należą do najgorszych. Ogromna motywacja mnie dosięgnęła, gdyż postawiłam na totalną odnowę wyglądu bloga. I oto voila! Jeśli jesteście tu pierwszy raz, to napomknę tylko iż poprzednia kolorystyka opierała się głównie na czerni i bieli.
Ale dzisiaj nie o metamorfozie! Zapraszam Was na mini fotorelację z mojego miasta - Inowrocławia, a konkretniej z II Art INO Festiwalu!

Na wstępie chciałabym tylko scharakteryzować nieco moje miasteczko. 
Inowrocław leży w województwie kujawsko-pomorskim, niedaleko Torunia i Bydgoszczy. Miasto to jest nazywane miastem na soli, gdyż posiadaliśmy kiedyś kopalnię i słyniemy z... SOLANKI! Jest to jedna z miejscowości uzdrowiskowych do której na prawdę trzeba przyjechać.
Zachęcam do poczytania o moim mieście ;)

W dniach 15-16 lipca odbyła się druga edycja ART Festiwalu. Motyw przewodni to DOBRA ZABAWA. Chodzi o to, żeby ludzie tego dnia chodzili uśmiechnięci bardziej niż zazwyczaj [choć nadal sądzę, że u niektórych to nadal rzadkość], a także mogli wspólnie bawić się. W tym roku impreza odbywała się na Rynku, co zobaczycie poniżej na zdjęciach.

W piątek 15.07, na rynku odbyło się kino plenerowe (niestety zdjęć z tego dnia nie posiadam, ponieważ pogoda nie dopisywała i wszyscy siedzieli pod kocami). Wyświetlany film to "Zjawa" i choć pomimo okrutnej pogody oglądających nie brakowało!

Sobota to dzień bardzo pracowity, ale i pełen uśmiechu i radości! Czyli tak jak powinno być. Na ten dzień zaplanowane było kręcenie miejskiego LipDub'u promującego Inowrocław. Około godziny 16 zaczęły się zapisy i... WZIĘŁAM UDZIAŁ. Muszę przyznać, że to nie bardzo w moim stylu, bo wolę być cichą myszką, aczkolwiek kręcenie klipu sprawiło mi ogromną frajdę. Tańczyliśmy i śpiewaliśmy do utworu "Happy". (Gdy klip będzie dostępny wstawię go gdzieś tutaj na bloga).
Cała ekipa włącznie z kamerzystą była bardzo profesjonalna, ale pokazała nam także, jak wygląda taka praca aktora. I przyznaję... nie jest lekko, ale liczą się efekty!

Po nagraniu wizytówki miasta był czas na odpoczynek tak naprawdę. Przeszliśmy się ze znajomymi po Rynku, byliśmy na lodach, potańczyliśmy i naprawdę było przyjemnie. Festiwal zakończył się wyświetleniem na telebimie "surowego" jeszcze klipu i było śmiesznie, szczególnie dlatego, że wraz z siostrą Jacka rozpoczynałyśmy cały klip!

Hmm.. cóż mogę jeszcze napisać. Pogoda naprawdę  nam dzisiaj dopisała, świeciło słoneczko i dokładnie na to liczyliśmy. Było wiele atrakcji, które zobaczycie na zdjęciach. Lato to czas festiwali, imprez plenerowych i wypoczynku. Zatem życzę Wam, żeby do końca były udane i żebyście zaliczyli tego lata nie jedną festiwalową imprezę!

Buziaki, Kanasia.














Mini GIF Oli ^^

Komentarze

  1. Świetne przeżycie i zdjęcia :D
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym festiwalu, ale cała idea brzmi super! I zazdroszczę występu w "teledysku" :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Piękne zdjęcia, będziesz miała co wspominać :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)
    obserwujemy? daj znać jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam kiedyś w Inowrocławiu, ale nie miałam okazji go zwiedzać jednakże wydaje się być ładnym. Uwielbiam te parasole nad ulicami! Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz super wspomnienia :o Zazdroszczę :3
    http://pacholczakphotography.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz super wspomnienia :o Zazdroszczę :3
    http://pacholczakphotography.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, świetne te parasolki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, nie słyszałam o tym festiwalu :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super :) szkoda ze tam nie byłam

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia i super blog!

    Zapraszam do mnie
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram